Huisregels
- Bij pijnklachten en andere spoedgevallen graag zo vroeg mogelijk bellen zodat wij de mogelijkheid hebben u zo spoedig mogelijk en liefst dezelfde dag nog te helpen.
- Bij afwezigheid of in de weekenden kunt u voor spoedgevallen bellen met de tandartsdienst 0900-2153111
- U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van wijzigingen van relevante gegevens (adres, email, telefoonnummers, zorgverzekering, veranderingen in gezondheid/medicatiegebruik etc).
- Er kunnen geen rechten ontleend worden aan het niet ontvangen van herinneringsmails en/of sms berichten, dit is een extra service van onze kant. De aan de receptie of telefoon gemaakte afspraak is bindend, hoe lang geleden deze ook gemaakt is. Zorgt u derhalve ervoor dat u het afspraakkaartje bewaart en de afspraak goed noteert in uw eigen agenda.
- U kunt afspraken kosteloos annuleren of wijzigen indien dit minimaal 48 uur ( = 2 werkdagen) voorafgaand aan de geplande afspraak telefonisch of per mail gedaan wordt. Het niet tijdig annuleren of het niet nakomen van afspraken heeft tot gevolg dat wij u een bedrag van 20 euro per 10 minuten voor de gereserveerde kamer / stoel en personeelskosten in rekening zullen brengen.
Wij hechten waarde aan
- Het nakomen van afspraken;
- Gelieve uw mobiele telefoon op stille modus;
- Niet bellen in de wachtkamer of behandelkamer, dit is storend voor de andere wachtende klanten of de behandelaars.